Van de bush naar Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sandra Bos - WaarBenJij.nu Van de bush naar Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sandra Bos - WaarBenJij.nu

Van de bush naar Kaapstad

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

13 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen konden we een beetje uitslapen, de game drive van 6 uur slaan we over, anders moeten we teveel haasten om op tijd op het vliegveld te zijn. Om 8 uur hebben we lekker ontbeten en daarna de auto gepakt en afscheid genomen van deze mooie plek. Nog even een paar foto's gemaakt van de groep olifanten die bij het water voor de lodge stonden. Toen op weg naar Hoedspruit. Onderweg nog meer olifanten en impala's gezien. We hadden een andere route gekregen zodat we niet over de weg met de kuilen hoefden te rijden. Dit was een mooie nieuwe asfaltweg, ook tussen het Krugerpark door. Aangekomen bij het vliegveld vroegen we ons af of we wel goed zaten, maar dat zaten we. Er was een parkeerterrein waar we onze auto konden parkeren, de sleutel in een bakje gestopt, dat was het inleveren van de huurauto. Toen een klein gebouwtje in, daar waren 2 loketten om in te checken. De koffers werden onder de balie door geschoven en op een karretje gezet, meer was het niet. We konden daar buiten zitten en er waren een souvenirwinkeltje en een kiosk waar je wat eten en drinken kon kopen. Het vliegtuig was er al en alle passagiers ook, dus wij konden het vliegtuig in, één met propellers en twee aan twee de stoelen met een gangpad ertussen. Er waren 20 rijen, wij zaten op rij 19. We vertrokken een half uur eerder en alles ging heel voorspoedig. Na aankomst waren de koffers er ook meteen en bij het loket van de autoverhuur waren we ook gelijk aan de beurt. Dus we konden snel op weg naar ons hotel, ook dat was dichterbij als in de beschrijving stond om 17 uur waren we daar. Een leuk hotel dichtbij "Waterfront", de haven van Kaapstad. We hebben de spullen uitgepakt, wat uitleg gekregen en iets gedronken. Toen zijn we gaan douchen en omkleden en met de taxi naar het centrum gegaan en daar gegeten. Weer thuis nog een spelletje gedaan en nu lekker naar bed. Morgen gaan we naar Kaap de goede hoop.